Här händer det saker!

Jaha.. det har inte blivit mycket bloggande på ett tag nu men för en gångs skull har jag faktiskt en ursäkt..
Förra fredagen (min födelsedag) så åskade det och small till i datorn uppe i huset så där rök Internet, men vad gjorde det när jag precis fått en iPhone tänkte jag. Så i onsdags åkte jag in till stan med Svadling och ramlade in på Peacock men där var det VIP-kortsutdelning så det var helt tjockt med folk så vi drog till el Corason och tog en öl/drink (jag var nykter så en öl var allt jag fick).. Sen bar det av till Deep där vi mötte upp Ralph.. hej och hå.. sen gick det undan.. För alla andra iaf. Jag hade sjukt kul och träffade en hel del löst folk som jag inte sett på alldeles för länge. När klockan började närma sig hemgång så hade jag den stora turen att bli rånad. Körkort (hade som tur var inte resten av plånboken med mig), den 5 dagar gamla iPhonen, min älskade kamera, bilnycklar, pengar och en påse Dumle.. tack för den era idioter..
Så nu sitter jag utan telefon (lånat mammas gamla telefon med kontantkort och inga kontakter dock) och inget internet.. tackar att man känner sig lite unplugged och sjukt arg.. Men förutom den otrevliga händelsen så var det en sjukt bra kväll och jag har en helt ny uppfattning om vad skrattanfall är. Ralph var supergullig och lånade ut sin bil så att jag kom hem igen..
I fredags tävlade jag och kom 7a (inte helt nöjd med det men om de första 10 låg på samma sekund så är det inte mkt man kunde säga), var ute en snabbis (nykter) men gud så tråkigt det var.
I lördags var det inflyttningsfest och det var väldigt trevlig.. Svadde har de grymmaste grannarna som kommer in och festar loss.. Det dansas och dricks tills högtalare välter och nästan TVn med.. jo... glömde jag säga att de var över 60?! hahaha.. Klockrent..
I söndags var det tävling igen.. men det var en jäkla skittävling.. När 60% får tidsfel i grunden är det inte ok (behöver jag säga att jag fick det), de i slutet av klassen red som om det vore omhoppning redan i grunden för att klara tiden.. gah!! Sjukt irriterad blev jag...
Igår kväll var det till att slockna i soffan..
Ikväll skall jag åka och hälsa på systrarna Grundin och byta semesterbilder från Egypten.. Kommer bli kul att se dem igen (alltså systrarna.. hahaha.. eller jo, bildena med) ..
Nu skall jag till Polisen och få min polisrapport så jag kan få en ny telefon...
Ha en bra dag!!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0