Brokigt Hotell!

 

Om jag åker till Amsterdam kommer jag definitivt att bo på detta hotellet. Inntel Hotel i Zaandam strax norr om Amsterdam öppnade den 18 mars. 160 hotellrum ryms innanför den minst sagt brokiga fasaden. Hotellets elvavåningstorn är nästan 40 meter högt. Hänger du med på en tripp dit eller?

(Källa aftonbladet.se)

Zexy Zister

Nu vet jag vilken vovve jag kommer att få och det blev min favorit :D
Hon kommer hem till oss på Måndag..
Jilloc's Zexy Ziser
aka
Roxie!!











Egypten!!

En vecka i solen med min familj och familjen Grundin var väl behövligt! massa sol, massa shopping, ännu mer sol...
här kommer lite bilder då jag inte hinner skriva mer just nu.
näää.. jag posar väll inte?!?
Utsikten från mitt hotellrum!!
Man måste ju ta en sväng förbi Hard Rock och ta den klassiska bilden!
Lobbyn med Tjejerna!!

Little Buddha hade den största baren jag sett och på Ladies Night var drinkarna gratis!!
Duschar i vattenfallet!

Blir det bättre?

Sista kvällen på 5 rätters middag där vi fick hoppa över 1,5 rätter för att hinna svita om och dra på party!! :D

Rösta på min bikini!!!!!

Klicka på bikinin för att rösta på mig :D

Trip to Jilloc's..

På lördagsmorgonen var det äntligen dags för en tripp till Götene för att titta på valpar. Behöver jag ens nämna att valparna var hur söta som helst?! Vi hade nog inte tänkt stanna så länge som vi gjorde då föräldrarna skulle bort på kvällen men vem kan slita sig från dessa valpar och ,inte att förglömma, en gigantisk lunch/fika-buffe :)
En av dessa två sötnosar blir min :D Det kommer bli krig mellan mig och mamma om vem som skall ha vårdnaden.. hehe..
de sista bilderna är snodda från Jilloc's hemsida...

Helgen - Recap

I fredags fyllde min underbara fruga Jen år!!
Att medicinfyllda Linda skulle dricka var kanske inte den smartaste iden men jääklar vilken kväll det blev!!
Eftersom det nu heter så fint att en bild säger mer än 1000 ord så kommer detta bli ett ganska långt inlägg.

Sjukt jobbigt.

Jag har ju hostat nu i två månader och inte haft andra symptom men började hosta mer och mer så kom på den fyndiga idéen att gå till läkaren för att det var så sjukt irriterande och störande att hosta hela tiden. Fick Cocilliana som är en stark hostmedicin med morfin och skit i och det enda som har hänt är att den ytliga hostan har blivit till regelrätta hostatacker och extrem  trötthet. Kan helt plötsligt känna att jag kan somna stående eller på hästen..  Lite läskigt om det händer när man sitter i bilen. Än så länge så har det inte kommit mycket positivt av medicinen och har det inte blivit bättre till imorgon så får jag åka in till sjukhuset igen och få nåt annat. Det enda positiva är att jag känner mig inte sjuk i övrigt och jag smittar inte ett skit. kan gå flera timmar utan att känna av nåt men sen säger det pang och då går all min energi åt att inte somna.. Försökte sova mig otrött i helgen men blev bara tröttare och tröttare så nu skall jag testa varianten med att sova lite.. :P
Jag måste hitta på nåt att göra hela tiden för att inte bli trött och det är enda anledningen till att jag skriver nu. Har 15 min över och om jag bara tråksurfar eller vilar så blir jag trött igen, det är därför jag bakade mina underbara Kladdkaksmuffins (egna receptet var klockrent förutom att bakpulvret inte orkade hålla uppe den så att de imploderade) och cpar på FB..
Kram på er!!

Countdown!!

Steigenberger Al Dau Beach Resort

All Inclusive

Egypten

Hurhgada

Väder 31°C i skuggan

9 dagar kvar

Jag lääängtar


Lite nya filmer!!!

Gustav skall lära Svadde Flaring men jag fick inte filma klart!!!
En helt meningslös film från Mingel!!

Crome..

Har bytt från Explorer till Google Crome och är faktiskt riktigt nöjd. Inte det att den har något speciellt den är snarare simpel och det är det jag gillar.. Lätt att komma åt de sidor man brukar besöka. Inte haft det i 24h än så har inte utforskat det så noga.. men kommer hålla mig till den för tillfället!

Beach-10, it's on!!!

Så har man gått in i en ny vecka igen.. Är det bara jag eller går tiden ortoligt fort?! om två veckor har 1/4 av 2010 passerat och jag tror fortfarande det är januari. Visst, det har börjat bli lite varmare men snön ligger fortfarande och ingenting speciellt har hänt.
Om 10 dagar drar jag till Egypten för att komma bort från allt här hemma.. Kommer bli sjukt nice! Hotellet vi skall bo på är helt underbart och det skall bli så kul att semestra med Carol och Sussi igen! Snacka om att jag kommer jobba på min bränna för att fixa Beach-10 looken i tid :D
Alla är snyggare när de är bruna, ok jag erkänner att när jag kom hem från kryssningen hade jag kanske stekt liite väl mycket men men.. hahaha.
Så i en vecka kommer jag få sol, shopping och dans... Kan det bli bättre?! jo kanske om det dyker upp en solbränd snygging på stranden men då egypten är översvämmat med ryssar och tyskar så tvivlar jag på det.. hehe.
Så har man gått in i en ny vecka igen.. Är det bara jag eller går tiden ortoligt fort?! om två veckor har 1/4 av 2010 passerat och jag tror fortfarande det är januari. Visst, det har börjat bli lite varmare men snön ligger fortfarande och ingenting speciellt har hänt.
Om 10 dagar drar jag till Egypten för att komma bort från allt här hemma.. Kommer bli sjukt nice! Hotellet vi skall bo på är helt underbart och det skall bli så kul att semestra med Carol och Sussi igen! Snacka om att jag kommer jobba på min bränna för att fixa Beach-10 looken i tid :D
Alla är snyggare när de är bruna, ok jag erkänner att när jag kom hem från kryssningen hade jag kanske stekt liite väl mycket men men.. hahaha.
Så i en vecka kommer jag få sol, shopping och dans... Kan det bli bättre?! jo kanske om det dyker upp en solbränd snygging på stranden men då egypten är översvämmat med ryssar och tyskar så tvivlar jag på det.. hehe.
Bjuder på lite gamla bilder på mig som Beach-Babe  :P

Holy Abercrombie...!!

Daamn.. På spårvagnen såg jag de snyggaste killarna jag någonsin sett.. Kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ta så jag funderade på att ta båda eller sätta mig med Jen  och köra sten-sax-påse om vem som skulle ta vem för de var så snygga båda två att det inte hade någon betydelse vem man fick. Men tyvärr hoppade de av innan jag han kasta mig om halsen på den närmaste så det blev ett väldigt kort förhållande... hahaha...




Killar i jeans och rutiga skjortor är helt galet snyggt.. eller visst, Varannan kille springer runt med det just nu så får ändra mitt statement.. en lång snygg kille i en rutig skjorta är sjukt snyggt...





Mumma!!







Såhär fortsatte mitt möte med killarna i mitt huvud :P





Februari i Bilder

Fest Hos Mekel.. Jenny e på G :P


Mekel är starkast i vääärlden!


Gangbang...?


Snöade liiite i februari.


Massssa snö!


Fint och vackert var det i alla fall.


Gothiabaren


snyggingar.. hahaha


Jen tjänade över 800kr på att köpa dringar denna helgen..?!?!


Min beundrare.. hehhehe


Journey won't stop..



Funderade på varför en så gammal song som Journeys Don't stop Believin' åter är så populär.. Den släpptes 1981 men fick ett lyft under våren 2009 och hamnade på #94 UK Singles Chart. Sedan har den låten spelats i både serien Glee och i X-factor och tog sig med det upp på #6 på samma lista i December förra året. Helt galet med att den lyckas med det 27år efter den släpptes. Den är även den mest nerladdade låten som släppts före 2000..

För er som inte satt och kollade hockeyfinalen igår tro fan att den till och med spelades i pausen :D



Originalet från 1981


Grymmaste killen..


Serien Glee


Vad sägs?

Bytt design.. Igen.. Var inte helt nöjd med den andra.. blev det bättre eller sämre?

101 prickar..

Nu har prickarna kommit på valparna.. Tror det tar ungefär en vecka till innan jag får reda på om en av dessa blir min *håller tummarna*..

Mamman var hos veterinären en sväng så de fick en låtsasmamma :D


Kolla in den åttonde valpen som ligger under mammans huvud *asg*


Helt underbara!!



Hej, Jag heter Alice!!!

-Vart är Jen?
-Har du sett Jenny?
-Åt vilken håll gick Frugan?
-Däär är du!!!! Vart har du varit???
-Jag har stått här hela tiden juh!
-Ehh nej det har du inte.....
-Jaja, skall vi gå dit bort? Gå du före, Du är bra på att knö..
2 sec senare...
-Var är Jen och vart faan är Jenny???

Kännde mig som Alice som letar efter den flummiga vita kaninen (läs: flummig brud) i en skog full av konstiga figurer (läs: bar fylld med fulla hästmänniskor). Sen blir man ju stoppad av någon man inte sett än eller en av de Engelska/Irlandska gubbarna som visserligen var sjukt trevliga men som hindtade mig såfort jag såg skymten av en kanin!!


Sitter just nu och kollar på Hockeyfinalen fast jag verkligen borde sova.. Problemet är att det är väldigt jobbigt att sträcka sig efter fjärrkontrollen för att stänga av TVn, flytta datorn från knät, resa sig och gå till sängen..
och jaa.. jag svammlar men jag skyller på att efter 7 dagar Scandinavium jobb och festat 3 dagar i rad på det och inte sovit en vettig natts sömn på ett jäkla tag så är min humor så låg att jag e trött på mig själv. Nu har mitt internet börjat cpa så jag kan inte spara detta så vad skall jag göra?! jo jag skriver random shit tills det funkar igen!! För er som bryr er så leder Kanada med 1-2 förtillfället och de borde vinna fast USA spelar bättre än jag trodde och lite sugen på att se dem spöa Kanada är man juh!! :P
försökte hitta ett youtube klipp på Alice och kaninen men det enda som fans är när han skriker att han har bråttom och den passar inte in på varken Jen eller Jenny. Jag tyckte alltig att det var svårt att få Jen att skynda men Jenny är fan ännu värre!
Det är inte internet som e skitso för spotify och utorrent funkar fortfarande...

Oh Damn!! med 24 sec kvar gjorde USA 2-2 och nu skall det bli förlängning.. Fan.. Jag måste sova! Men gött ändå.
Kanada är lite hetare i förlängningen tycker jag nog.. Lite synd om alla fans från kanada om USA vinner, de är nog den mest insatta publik jag nånsin sett. Det kommer bli landssorg om de förlorar ikväll!
MÅÅÅL.. Kanada vann och nu kommer inte en Kanadensare vara nykter ikväll.. USA gjorde enligt mig ett bärrte OS men men..

Nu skall jag sova sjukt gött!!!
Sov gott kära vänner..... <3
xoxo   


RSS 2.0