Min enda sanna Kärlek...

Tills på torsdag är du min!!
Men du kommer aldrig glömmas!!!







I'd rather go naked....





Nej, jag har inte gått och blivit politiskt korrekt och börjat vägra päls (faktum är att det hänger minst tre i min garderob). Det är nog mest att bilderna är rätt balla och att jag faktiskt inte tycker att man skall gå och köpa nya pälsar. Mina har varit döda i typ 30år så det är väll bättre att använda dem än att låta dem hänga i mormors garderob :P

Sov gött nu och börja ladda inför Halloween nästa helg!

XOXO


My Feeling was Right!

Redan i torsdags kände jag på mig att det skulle bli en bra helg och visst hade jag rätt!

I fredags var några gamla KeyBar-stammisar och annat löst folk inbjudna för att tacka av den gamla trotjänaren som nu skall stängas. Det började lite lätt segt med att ingen kunde följa med mig in. Högskoleprov, avskedsmiddagar och bortresta var några av de ursäkterna jag fick (skall jag ta det personligt eller?) haha.. Men jag bangar inte.. Drar in till Gbg själv och när jag kommer fram så är det lite kö då de just börjat släppa in. Vilka ställer sig bakom mig om inte Niclasson-Pojkarna (-1). Stannar på KeyBar en stund och drar sedan vidare till Park Lane och Housetåget. Hade en galet trevlig kväll med er killar =)




Igår var det meningen att jag skulle in till stora staden igen men det kom lite imellan så jag beslutade mig för att stanna i Kungsbacka.. Jag ringde Patrik och lite senare satt jag hemma hos honom med lite galna människor och flummade. Emil var tyst i 28minuter... Den du!! Eftersom jag var nykter tog vi bilen in till torget och stannade en sväng på Peter Niclas och sedan kom höjden av lathet.. Vi tog bilen från torget och ställde den utanför Mingel!! haha. Sedan intog vi dansgolvet. Dansade som en galning hela kvällen. Klockan 3 var både jag och mina fötter helt slut!


På min tröja står det
"Tonights Gonna be a Good Night"


XOXO


Hänt Extra...

Ja då var det dags att ta upp skrivandet igen. Det var ju ett tag sedan nu men har faktiskt inte haft lust.. Frågan är om något hänt som är värt att skriva om..

Jag har varit nere i Flyinge en kväll och kollade på hästauktion och sedan fest på kvällen (eller fest till auktionen, hur man nu vill se det), Jag har vart på Hockey och sett Frölunda dominera på hemmaplan (vem trodde det) och sedan träffa balla Färjestadare på McDonalds och jag har varit ensam hemma på gården vilket betyder att jag haft en hund sovandes i min säng i en vecka så det var gött att få nya lakan ;)

Imorgon fredag blir det ett sista farväl till KeyBar med oss gamla stammisar :P och på lördag blir det kanske gym, bastu, badtunna och kanske en eller två öl eller om inte det blir av går jag på hockey istället!

Nästa vecka är det Halloween och så skall det vara All In!!! Vi vet inte riktigt vart vi skall vara än men det löser vi.. Skall bli tokigt kul att klä iut sig :D

Kvällens planer är osäkra än.. Frugan snackade om bio och annars blir det Grisham-Marathon hemma hos mig (själv eller med sällskap men film blir det) och faktum är att jag måste städa men jag försöker förtränga det....

Det var allt för nu..
xoxo


Galet!!

Denna helgen har varit sjukt trevlig.
I går hade vi fotbollskväll hemma hos mig... 8 killar och jag. haha, me like! Att sedan fotbollen slutade som den gjorde lade lite sorti på humöret ett tag men när Tobbe hittade min epilator blev det fullt ös.. haha, han och Joomie epilerade benen och fjollade sig och sen tvingade de stackars Thomas att göra detsamma.. hahaha.
Efter lite velande så hamnade vi och gulliga Jenny på Rumpan och sedan hamnade vi självklart på Mingel.. Vart annars ;) Svadde var DJ och alla var sjukt danssugna så vi röjde på dansgolvet hela natten.. Dansgolvet var nästan fullproppat hela tiden men ibland var vi helt ensamna men vad gör det?! Nämnde jag att jag var helt nykter =)




Idag kändes det dock som om jag druckit.. Seg som tusan men släpade iväg mig till gymmet där jag plågade skiten ur mina ben. Väl hemma igen så sov jag i en timme och vra inte ett dugg piggare när jag vaknade. Mne efter lite mat så vaknade jag till igen och sen blev det The Proposal med Joomie.. Nu skall jag kolla klart på Merlin och sen skall jag däcka! No drama denna helgen :D *wee*

Sov gött!!


Lördag...

Igår var en både bra och dålig dag. Hästen fick lite ont i fossingen så jag kunde inte tävla idag. Sjukligt irriterad över det...
Men över till det positiva.. Eftersom jag inte kunde tävla så gick jag ut en sväng igår. Satt hemma hos Tobbe med Joomie, Gustav, Cozza, Thomas och Mikael och tog några öl och snackade skit. Sedan drog J,G och C in till GBG men jag hade inte ork att hänga på (och tur var väll det.. ble lite bråk och J kom tillbaka till KBA). Satt en stund på Rumpan och flummade och sedan hamnade J och jag på Mingel och gissa vad.. Inget drama...! Så himla gött.. Alla var glada och trevliga.. Vissa var kanske lite väl glada och trevliga.. hahahah...

Ikväll blir det Fotboll.. Hoppas att få se Wernbloom och Berg på planen så att det blir lite liv på plan för en gångs skull.. Sen kan de ju ta och skippa nissen vid sidan som inte kan byta ut sin fula träningsoverall mot en snygg kostym som de riktiga tränarna har!

SEE YA.....

Senaste nytt!

Har ju inte bloggat på ett tag men jag det finns så mycket att skriva om att jag inte vet hur jag skall börja och ens om jag vill börja.. Drama, drama och ännu mer drama har vart vardagsmat här i lilla Kungsbacka.. haha..

Åkte ner till München i måndags för att hälsa på mormor och gå på Oktoberfesten aka Wiesn. Hade ju oturen att alla jag skulle gå med bangade men vad gör man.. Oblyg som jag är så går jag in i ett av tälten och sätter mig helt enkelt ner med några nissar och sen bar det av.. 12h Wiesn, galen musik och otaliga öl (och radler) senare så var det rätt gött att sova kan jag lova..


Lyckades ju bli redigt förkyld men vad som inte dödar mig gör mig starkare så väl hemma var det dags för en heldag hos Jen som hon och Joomie fixat.. Paintball i hällregn, shit va blöt och kall man var men stört kul =) Middag var näst på programmet och trots ett totalt strömavbrott så blev maten jättegod (tillagades hos Jens kusin) och sedan fest... Jag var spiknykter men hade jättekul med/åt alla andra.. hahaha...

Tror detta kommer bli en väldigt lugn vecka....


 


RSS 2.0