JAG BLEV ÖVERRASKAD!!

Efter tävlingen i lördags blev jag övertygad av pappa att komma med till Gräppås Golfkrog och när jag kommer in genom dörren så ser jag massa folk, ser inte vilka först, som först skriker och sen börjar sjunga "Ja må hon leva".. Jag fattade ingenting.. Tror det tog 15 sec innan jag fattade att jag hamnat på min överraskningsfest (fyller 25 på fredag). Jag hade ingen aning och det var nästan 40pers där som alla hållit tyst!! Alla jag träffat på tävlingen visste tydligen om det med.
Allt var perfekt, Jen måste jobbat som en tok för att få till allt. Maten var jättegod och alla var helt underbara.. Fick jättefina presenter och massa gott att dricka. Senare kom en buss (!) och hämtade nästan alla och vi gick till Mingel. Hade jättekul men sen försvann de flesta vilket var lite syng men inget kunde rubba mitt glada humör..
Var för chockad för att ta bilder på Gräppås så får vänta på vännernas bilder.. :P
Neeej.. inte var jag överraskad inte!!!!!
Mingel










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0