Helgen...

I torsdags släpade pappa med mig på nån reklamfirmas gardenparty och jag hade verkligen inga höga förhoppningar på kvällen. Det visade sig dock att jag inte var omringar av gamla gubbar som jag trott utan jag hade sjukt sköj. Lite kan vi nog skylla på den öppna baren som uppskattades mycket :D
Det visade sig dock rätt fort att jag var i ÖIS-landet.. haha. Tror jag var den enda IFK-aren inom synhåll. Halva A-laget var där och resten var fans.. Självklart så kan jag inte hålla käften utan poängterar tydligt att jag hejade på IFK, uppskattades inte helt.. hahaha.. men de förlät mig tillslut och fick hänga med till Lounge(s) och Peacock (inte så bra drag dock och de sötaste spelarna hade åkt hem tidigt för de skulle träna på morgonen.. just my luck)
I fredags fyllde jag 25... Fick iPhonen jag önskat mig, en micro och elvisp från OBH Nordica och lite smycken.. Senare fick vi lite gäster från Karlshamn och såklart Jen. Åt middag och sen blev det en nykter tur i KBA. Inte nån höjdarkväll på krogarna men träffade lite härligt folk iaf.
I lördags var det först solning och sen hade Jen bjudit ut mig på date. Först hade vi tänkt sätta oss på Tio Pepes men det var helt tomt där så vi fick sista bordet på Black Pearl och åt hamburgare drack öl och kollade på fotbollen (inte alls nöjd över att Inter slog Bayern...). Efter det blev det en snabbis hem till Jen och sen vidare till Mingel (ovanligt va?!). Men det var riktigt roligt.. Massa underbara Vänner, Strömavbrott, Barman, Champagne, Drama och Skratt. Bilder kommer snart!
På Pärlan innan Matchen!
I söndags gjorde jag inte ett skit.. låg och solade Heeeela dagen.. Fick hur mycket färg som helst. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0