Vad hände där?

Satt hemma hos jen igår och åt en god middag som Jenny hade fixat och drack lite vin till maten, sedan kom två söta pojkar förbi och vi festade till det lite (hade vid detta laget övergått till öl) jag var den enda pigga islutet av kvällen och satt i soffan som ett frågetecken när alla gick och lade sig. men men.. Vaknade lite innan halv 7, tvingade upp hunden och åkte hem för att ge hästarna frukost. gick och lade mig en timme innan jag skulle släppa ut hästarna och när jag vaknade hade jag så sjukt ont i huvudet. Mina första tankar var "jag är INTE bakfull, Jag blir ALDRIG bakfull, jag drack ju inte SÅ mycket igår... Blev lite förvirrad men det löste sig rätt fort när jag tog tempern och insåg att jag hade feber.. Så nu blev det till att stanna hemma och dricka te, men det går alltid över på en dag så det är ingen större fara med mig.

Nu får ni ha en trevlig dag för nu skall jag få besök (varför nån vill komma och besöka mig när jag e sjuk vet jag inte... Jag måste vara en väldigt trevlig person).
XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0