So sue me, Screw me

Känner mig inte helt i balans eller snarare är jag den enda som är i balans och alla andra springer runt i cirklar och serpentiner. Något har förändrats och något saknas men ändå är allt likadant. Jaja.. det finns en anledning till att jag knappt dricker längre. Folk blir ju lite smått dumma i huvudet!

Annars så händer mycket på en gång. Livet är tillbaka till sin gilla gång efter alla helgdagar. Förutom att mina föräldrar har åkt till västindien och lämnat mig hemma själv i kylan. Hur skönt det än är att vara hemma själv och kunna äta var och när man vill (de lämnade kvar kontokortet) så känner man sig rätt låst av att både ta hand om allt i stallet och att ha hunden hängande i hasorna hela tiden.
Jag lyckades totaltrascha mina knän i helgen så jag har knappt kunnat gå upp för trappor eller resa mig upp ur soffan. Vågar inte gå till boxen ikväll för jag vet att jag inte kan ta det lugnt.. Om jag nu sparrar not stora killar så måste jag ju ta i extra hårt och kan ju inte vara klen.
Skall äntligen på hoppträning imorgon, det skall bli spännande att se om jag, och framförallt Draken, minns hur man gör!

Har funderat på att byta design på bloggen... Nytt år, ny design. men har inte bestämt mig än.. fär väll göra en på prov och se vad ni tycker.
Ikväll blir det Filmmys i Onsala tydligen men just nu känner jag bara för att stanna hemma och kolla klart på Braveheart som jag just ladd... "köpt".
Har jag berättat att vi skall få tillökning i familjen?! nä det har jag nog inte.. Jag skall få en dalmatinervalp. Hon föds förhoppningsvis den 6e februari och då får jag den i April..

Mamma och Pappa ringde precis, det spöregnar på Do.Rep.. Synd om dem, men hur mycket jag än försöker förtränga känslan så är jag lite skadeglad..

Dags att fodra hästarna!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0