Men dööö!

Åhh.. jag kan bli så sjukt irriterad ibland. Ringde upp Bilprovningen för att ändra tid och kom till den "automatiska inloggningen" och den är ju helt galen. man skall säga sitt registreringsnummer och lösenord (fyre sista siffrorna) och så skall den fatta vad jag säger. Tydligen pratar jag galet otydligt för den bad mig säga det som adam, bertil osv. men då fick jag ju först googla vad XOM har för namn (xerxes, olof, martin) men då förstod den inte siffrorna som den förstått tidigare så efter 4 försök så stämde reg nummret, men då fattar den inte lösenordet och skickade mig till "personlig service" där jag nu sitter i en telefonkö!! ork!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Varför inte ändra tid på internet? Är ju så mycket smidigare ju...

2010-01-14 @ 14:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0