Jag har aldrig......

-Jag har aldrig tagit med mig en konstig rockare, som hittade mig på en bänk, hem. Men jag vet en som gjorde det igår..
-Jag har aldrig spillt ut alla glas jag kom inärheten av. Men jag vet en som gjorde det igår.
-Jag har aldrig behövt en halvtimma för att damsuga upp ett söndrigt glas. Men jag vet en som behövde all den tiden igår.
-Jag har aldrig förlorat totalt i "fuck the dealer". Eller jo.. det har vi nog alla nångång men det var inte min tur igår.



Imorgon skall tydligen Avenyn tömmas på folk och jag kommer inte gå emot strömmen. Trädgårn imorgon och ni kan ju gissa vart jag kommer befinna mig när denna låten spelas! Mitt på dansgolvet baby!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0