Meningslöst babbel.

Nej då... jag har inte tråkigt.. inte alls!!!
Dagen har gått fort och jag har hunnit med allt jag borde och lite till (förutom att rida, för jag hade verkigen ingen lust idag).. Så nu sitter man här och kollar på ett avsnitt GRΣΣK och degar. Nyslingad är jag också btw (om det är någon som bryr sig :P Blev riktigt bra, orkar inte med det där lite halvdassiga man ofta får på våren.. Nu när det återigen snöar har jag bestämt mig för att vräka på med färg i allt.. Orka att alla går runt i svart och grått och påstår att de gillar det.. Men ALLA har ju svart hela tiden.. Bryt mönstret och stick ut! Jag påstår inte att man inte får ha svart men nångång kan man la våga ösa på med färg.. Vem är det osm säger att man bara skall ha mörka färger på vintern? Det är ju nu vi behöver muntras upp och inte deppa ner oss ännu mer.. Samma med hårfärger, varför skall det vara mörkare och tråkigare på vintern? Nej bojkotta vintern... Skall vi fixa ett beachparty kanske?! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0