Klick?

Hur kommer det sig att nä r man ser någon person och det klickar alldeles för högt så är det alltid med en person det inte borde klicka med överhuvudtaget och när det kommer en person som är perfekt och det borde klicka så hör man inte ett klickljud hur hårt man än anstränger sig?! oj. den meningen saknade nog ett och annat kommatecken men skit i det.
Helt annorlunda är det med vänner.. Eller nej, kanske inte ändå.. Tänkte skriva att man oftast klickar med det samma med dem man kommer bli vänner med.. Meeen det stämmer inte när man tänker på mig och Jen som hatade varandra i typ 10 år innan vi blev vänner.. Så jag tar tillbaka det.. Men de flesta jag umgås med nu så klickade det med det samma... vissa bara känner man att man vill vara med.
Känner dock att vissa vänner man hade förr saknas i mitt liv.. men men.. Kan inte klaga när mina vänner nu är underbara... love you all!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0