Idol, killar och helgen..

Frugan var på tv igår.. Och självklart missade jag det, satt på Prinsen och snackade skit.. Känner mig som en dålig fruga.. Men så fort jag fick reda på att de visat henne så gick jag online och kollade på henne =) sjukt duktig var hon =D

Annars har det inte hänt så mycket..
Ibland känner jag att jag skall avskriva killar helt.. De tänker ju med röven 50% av tiden men märker det inte ens själva... Finns en del undantag men de e så få att de bara bekräftar regeln.. Men sedan kommer jag på att om jag avskriver killar så finns det bara tjejer kvar och de e för det mesta rätt knäppa de med så så var det med att lägga ner killarna.. Och om inte de finns vem skall jag då sitta och kolla på film med nu när kvällarna blir mörkare och kallare... Tjejer i all ära men med er blir det mer skitsnack och mindre mys, men bra är väll det... Och nej. när jag skriver mys menar jag faktiskt inget barnförbjudet.. hahahaha
Men sen vem försöker jag lura... Att umgås med de flesta tjejer är ansträngande.. Man måste tänka på vad man säger, vara trevlig och förtrycka sin störda humor.. Sen finns det ju däremot inte mycket som är trevligare än att sitta med en kompis och verligen snacka skit...

Ibland undrar jag varför jag ens bryr mig om att blogga men det är gött att bara skriva av sig... Jag har aldrig skrivit dagbok när jag var liten för jag var för rädd för att någon skulle läsa den men det är rätt gött att bara skriva av sig allt man tänker på.. haha eller inte ALLT för det skulle nog inte vara så lyckat!! =D

Nä nu är det dags att vara seriös en stund igen.. Hur ser era planer för helgen ut?? Mys i soffan eller ut och ränna på stan? Jag har inte helt bestämt mig än.. En härlig film skulla kanske sitta fint men som jag känner mig själv så ses vi nånstans ute mitt i natten =D
Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med faktiskt, många gånger är det enklare att umgås med killar, de kräver på något sätt inte lika mycket eftertanke som tjejer. De tar inte illa upp lika lätt.



På lördag ska jag ut och shoppa med mor och syster, det är väl de enda planerna som är spikade än så länge. Men av någon lustig anledning tenderar det ju att bli någon utgång också ;)

2009-09-10 @ 17:58:46
URL: http://swish.blogg.se/leona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0