+ till +, - till -....

Det hela började med att Jen och jag åkte in till KBA med varsin bil igårkväll och, då jag tog några öl på Prinsen och hon skulle sova hos mig, bara tog min bil hem (hon körde)... Imorse släppte jag av henne på jobbet och 10 min senare ringde hon och sa att hon glömt sina bilnycklar hos mig.. jaja det var ett senare problem (och problem blev det). Jag körde och hämtade Jen på jobbet och så åkte vi till hennes bil. Då såg vi katastrofen.... Hon hade glömt ljuset på... och batteriet var självklart stendött..
Smart som hon e så har ju bruden iaf startkablar i bilen... hmmmm... Men hur gör man??? (här var jag redan livrädd....) och problem nummer 2 var att detta hände då det spöregnade som mest...... (inte leka med elektrisitet och vatten samtidigt var det va??). Vi ringde runt bland alla killar vi kunde komma på som kunde förklara för oss hur det gick till och vi började fatta (det kanske skulle gå ändå...). Sen visade det sig att vi e helt inkompetenta.... Vi var två brudar som står i ett skyfall och inte hittar hur man öppnar min motorhuv.. HAHAHAH.... Och när vi väl fått upp motorhuven så hittar vi inte batteriet...

Behöver jag säga att vi gav upp innan vi ens försökt med kablarna?!?!?!

Hennes bil står kvar i stan och hon har lånat min... Det där med startkablar e helt enkelt inte min grej... =D


Kommentarer
Postat av: jen

Inte min heller!!!! =D

2009-09-03 @ 20:57:17
Postat av: Andy

Du vet hur ordspråket ter sig.... Ni försökte ju iaf=)

2009-09-03 @ 21:59:20
Postat av: anders R

HAHa. men bra att man bara kan skratta åt saken,det är sådant som förgyller livet,

Kul att det gick så bra med galna hästen gör dan än bättre, Har ahft det fin fint en dag som denna , och klarat mig från regn tills nu ikväll,,,(nu smattrar regnet mot fönstret och jag har tänt lite ljus)

2009-09-04 @ 00:49:54
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0