Kvällspyssel..

När jag sitter själv framför tvn på kvällarna blir jag ibland sjukt rastlös.. Har tidigare bl.a virkat, broderat pärlor på bikinis och bloggat för att fördriva tiden och nu är det nyaste att jag gör armband.. Räcker ju inte med alla jag redan har.. hahaha..

Tycker inte att det blev helt illa för att inte gjort Macramee sen jag var typ 12... hahahah... Nä men det är sjukt kul att sitta och pilla med nåt simpelt framför tvn..



ikväll skall jag nog förnedra mig och kolla på Svenska Hollywoodfruar... Hahaha.. på radioreklamen: Men om din man vill att du skall suga av han det första du gör på morgonen så får du ju göra det annars hittar han en ny som gör det... WTF!! hahahaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha ett;)

2009-09-14 @ 20:15:09
Postat av: jen

Dom blev ju sjukt bra! =D

2009-09-14 @ 21:26:40
URL: http://jenijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0