Just Chill!!

He's a good guy, he has his heart in the right place... To bad his brain is in his dick!!!


"Ingen minns en fegis!". Gårdagen började galet effektivt med sammanlagt 2,5h på Gymmet med min PT Andreas :D jag kan varken gå ordentligt eller skratta idag... det gör ONT men det får det vara värt när man skall bli vältränad..

Sedan var det utgång men för att inte paja träningen (duktig Linda) så blev det bara två glas rosé på hela kvällen.. Men va var det med folk igår?? Drama, Bortförklaringar, Fylla, Otrogenhet, Kåthet, Nya par, Gamla par...... skall jag fortsätta?? Hade så gärna skrivit om allt men då tror jag att jag inte är så poppis sen!! haha, Men antalet besökare på bloggen skulle nog öka galet mycket! Men jag kan sammanfatta det med att folk borde lära sig tänka med både hjärnan och förnuftet..  

Här kommer lite bilder... Lägger upp resten på FB senare!!

Knycker man min stol får man mig i knät istället =)
 

Killarna (och Jen) var glada...


Finns inga underbarare än ni två :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0