Irritationsmoment

Jag brukar varken bli speciellt arg eller grinig, jag försöker att alltid vara glad och lättsam men det finns saker som får mig att bli sjukt irriterad.. Det är oftast inga stora saker utan mer folk som inte tänker sig för.

En av de saker jag blir mest irriterad på är när nån säger "Jag ringer dig sen" men sen aldrig ringer. Det är antagligen bara så att personen glömmer bort det och inte menar något illa men när det händer upprepade gånger så känner man sig antingen som en idiot som sitter och väntar på ett samtal som aldrig kommer eller som en klängapa som alltid är den som ringer upp..
Irriterande sak nummer två är liknande med den första.. De man är vänner med men som aldrig hör av sig. De blir jätteglada när man ringer men kommer aldrig på att ringa själva.
Motsatsen är precis lika jobbigt. Klängiga personer, det man kan bli av tidigare punkter, som när man träffar dem inte låter en vara ifred. Detta är dock ofta ett lika stort missförstånd som folk som glömmer att ringa.. Personen i fråga är helt enkelt översocial.
Eller folk som klagar på allt.... Det är helt galet jobbigt (säger jag i ett inlägg då jag klagar på saker) när folk klagar bara för att klaga och inte på grund av fakta...

Men sen tänker jag på hur trött jag skulle bli på mig själv ibland.. Jag vill prata med någon konstant, är galet envis och kan inte hålla ordning för 5öre... Kan rabbla upp fler irriterande saker med mig själv men så kul skall ni inte ha.. hehe...

Det sjuka är att jag inte är irriterad på en speciell person eller irriterad överhuvudtaget just nu.. Så vet inte riktigt vartifrån inspirationen för detta klagoinlägg kommer ifrån..

Nu skall jag ut i stallet och röja ordning och sen är det träning... om jag kan hitta bilnycklarna.....

kram på er!!


Kommentarer
Postat av: anders R

Hittade du nycklarna ?

2009-09-02 @ 23:38:29
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0