Ingen minns en Fegis..

Höll på att läcka ett rykte imorse, egentligen ingen hemlighet men jag vill inte vara den som bröt tystnaden.. jaja det kommer ut förr eller senare ändå och jag har inte ljugit. Bara inte sagt allt... På tal om det så går det ju rykten om allt och alla just nu, och vissa saker som borde vara rykten men som ingen bryr sig om.
Då jag satt i bilen i massa timmar igår så snackade jag rätt mycket i telefon och har ni tänkt hur mycket som har strulat till sig mellan alla sedan sommaren ersattes med hösten?! Men samtidigt kan inte skvallerkärringen i mig låta bli att tycka att det är rätt underhållande... ;)   Vad skall jag egentligen med Gossip Girl till? Deras drama e bara lite mera högklassigt men vi har minst lika mycket här i lilla kungsbacka.. haha

GG idag samt 6 olika serier till kom idag.. Då har man något att göra tills på fredag då det kommer 7 serier. Resterande dagar är det bara 1 eller 2 per dag.. Det man inte hinner kolla i veckan och sparas till söndagar =)
Åker ju till München med Oktoberfesten på mångag och då har jag 16 avsnitt att hämta upp efter den veckan.. detta e ju ett heltidsjobb!

Har gymmat idag igen... Gött mos =) Imorgon är det kl 9 på TK med armar och ben.... träningsverk i magen är brutalt... Kan ju knappt rida ordentligt dan efter... Men det blir snart bättre, min kropp skall fan komma iform nu. Nästa vecka blir det ingen träning annat än att dansa på bordet med ett litermått öl i handen dock =) Lite svinn får man räkna med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0