;)

Då har man lite planer inför helgen i alla fall.... Skall på Hockey med pappa.. Frölunda möter Timrå :D Skall bli riktigt kul. Det var längesedan jag var på hockey men det kommer nog bli ett par gånger denna säsongen då pappa har biljetter =)

Jag har börjat städa ordentligt nu men tyvärr hamnar jag alltid här.. Men hela lägenheten luktar iaf simhall (Klorin is the shit!) och nu skall jag dammsuga och svabba golvet i badrummet... Det behövs.. hahhaa
Högsta (!) volym på bra musik och så skall jag städa vidare..... Kanske skriver mer sen =)
Ha en trevlig kväll!!!





Kommentarer
Postat av: Anders R

hmm även om jag inte håller på Frölunda så låter det bra med hockey biljetter,



hoppas städningen går fortsatt bra

2009-09-22 @ 21:36:20
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Anders R

Ingen dålig storstädning, även om det är jäkligt att hålla på och städa, men så blir det väldigt fint när man är klar och det luktar friskt (även om klorin har en annan doft)

ja hur kul som helst med hoppning när hästen bjuder till .

2009-09-22 @ 22:22:52
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0