Tjejkväll...

Igår var det trevligt... Tjejkväll hos Amanda med Jen och den andra Amanda (fan måste ni heta Amanda båda två?).. Jacuzzi, skitsnack och vin (läsk för mig) är inte helt fel en onsdagskväll när det blåser upp till storm ute..
Senare på kvällen blev det en tur till Prinsen i Kungsbacka, lyssnade på kareokee och började att planera en Halloweenfest... Var galet pigg när jag kom he så satte på ett avsnitt NCIS men däckade i soffan efter 10 min..

På tal om Halloweenfesten så får jag ju redan panik när jag skall komma på vad jag skall klä ut mig som.. Men måste ju verkligen slå till på stort och ha en galet bra idee men kommer inte på ett skit!!

Här får ni lite bilder från gårdagen:

Amanda, Jen och jag göttar oss...


Jen fick visa leg på Prinsen. Igen... hahahhahaha.....


Amanda, Jen och en väldigt glad Patrik!


Jag och Amanda


Det var allt för ikväll... Puss på er..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sven och Torkel va de ju :)

2009-09-24 @ 21:51:28
URL: http://nogg.se/amaanda
Postat av: Hanna Dahl

Klä ut dig till en vindruvsklase!!! En massa gröna eller blåsvarta ballonger runt dig....

2009-09-24 @ 22:18:06
Postat av: stefan

Jag förstår, men då börjar jag följa dig här istället:D

2009-09-26 @ 19:24:55
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0