Bondage på Gymmet...

Herrejösses va seg jag är i kroppen... Efter en rätt lyckad utgång igår så var det dags för Linda att inta Träningskompaniet.. Klockan halv 11 på morgonen!!!!!
Körde armar och mage och när jag står där med mina 5kg hantlar känner man sig rätt dum när Andreas står bravid med typ 25kg hantlar eller vad det nu va... Men men... Sen kommer han på den roliga iden att jag skall hänga i nån stång och lyfta upp benen för att träna magen.. visst.. men för det första fick han ju lyfta upp mig för jag hade ju inte en chans att komma upp dit själv och för det andra var det så sjukt jobbigt att hålla fast sig i stången så han typ band fast mina händer i stången... hahahaha
Tänk er själva.. Linda är fastbunden i en jävla stång och har inte en chans att komma loss eller nå marken.. hehe.. och Andreas står bakom och garvar och säger bara två till.. och när jag gjort två till så säger han bara två till om och om igen...
Nä men det var sjukt gött att röra lite på sig på morgonkvisten..

Har tyvärr inte så många roliga bilder från igår så ni får klara er utan...

Ikväll skall jag återigen dra på sig finskorna och festa till det :D Inflyttningsfest och baröppning.... Kommer bli en bra kväll ikväll igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0