Vem behöver sömn?

Helgen har varit extremt rolig. Det började med att jag efter mycket om och men lyckades övertala Jen att följa med mig, Carl och Svadde till Peacock DJ Allstars. Dock bestämde sig Jen att följa med Jenny till Karisma istället :( Jag och pojkarna började som sagt på Peacock till riktigt skön musik men drog en sväng till Karisma och hälsade på men det var ett nerbyte. I rask fart gick vi tillbaka till påfågeln och dansade och chillade till klockan halv 6 på morgonen! Helt klart bästa housen på länge. Nu var det ju så att jag var nykter och därmed var taxi. Släppte först av Carl (då han velat åka hem bra mycket tidigare än Svadde och mig) och sen körde jag hem Svadde som sov i baksätet (väldigt kul att köra sovande människor :D ). Kom hem klockan halv 7 och då gav jag hästarna frukost och sedan sov i 2h. Lyckades sova en timma till den dagen.
Kan ju erkänna att jag inte var jättemotiverad till att dra till Jen's inflyttningsfest men det var bara att bita i det sura äpplet och ta på sig sitt Game Face.. Kan dock erkänna att det blev en sjukt trevlig kväll med mycket konstiga händelser. Kom på efter en öl att jag inte var sugen på att dricka så jag struntade i det. Dansade loss på Mingel men drog hem ganska tidigt... skulle ju upp kl 7 igen!
Ikväll skall jag sätta på en film och chilla! Framförallt skall jag sova :D

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0