Vart tog tiden vägen?

Jaha... då är det måndag igen.. Är det bara jag eller har hösten gått sjukt fort? Det är redan den 9 november... det betyder att det är 44 dagar, 11 timmar, 10 minuter kvar tills Julafton... Hur gick det till?

En Julklapp är redan bestämd och det är den till min älskade Jen.. Funderar på om man borde träffas ett gäng och dra ett namn till den man skall köpa en present till eller något så att man kan ha en mysig liten julafton, vad är julen utan presenter.. Jag älskar att köpa och göra presenter... Och inte en chans att jag låter en butik slå in mina paket.. Det skall göras med kärlek :P

Killar är sjukt mycket svårare att ge presenter till än tjejer.. Fattar inte folk som tycker det är svårt att ge en tjej presenter. Vet knappt vart jag skall börja, kan ju gå in i vilken butik man vill och hitta något. Skulle komma på 20 tjejpresenter för varje killpresent. Jobbigt när man typ bara umgås med killar.. hahaha..

Nej nu måste jag skynda mig... Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0