Skyltsöndag

Jenny ringde mig igår och hade tråkigt.. Så hon kom till mig och vi bakade fudge. Den ena blev jättegod den andra överdoserade vi lite med kokos :) När vi satt och kollade på fjortisfilm kom vi på att det kanske var värt att ta en sväng till Skyltsöndag på Mingel för att se om det var nåt drag. Den första vi träffade var födelsedagsbarnet Patrik. Jenny och jag delade ut massa polkagrisar och det var väldigt uppskattat ;) Vi dansade till väldigt udda musik men kul var det..
När klockan började närma sig stängning började det spelas "Heja Blåvitt" på repeat (inte så kul för Jenny som är Öisare). Helt plötsligt började killarna slita av sig tröjorna och hälla vatten, fish och is på varandra! Det spårade kan man säga..

här kommer lite bilder för att beskriva vad jag menar när jag säger att det spårade!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0