Planer..

Idag har jag varit sjukt effektiv. Har förutom det vanliga varit på gymmet en sväng (lite omotiverad pågrund av min galna träningsverk från igår), varit hos Mountain Horse och hämtat mina bruna ormskinnsmönstrade stövlar (jag har lite udda smak men det är la inget nytt), och ikväll kanske jag skall träffa Jen nere vid Prinsen och chilla lite (inte jättesugen men kommer inte på nåt bättre att göra).

Vad händer annars då?
Torsdag -
Antagligen Peacocks 4års fest.
Fredag -
Idol med Malin hemma hos J&J sedan ut :)
Lördag -
Ingen aning
Söndag - Släktmiddag
Måndag - Köpa present till pappa
Tisdag - Hoppträning
Onsdag - Pappa fyller 60
Torsdag - Föräldrarna drar till Berlin och Hockey :P
Fredag -
Ingen aning
Lördag - Frugans inflyttningsfest :D


Så ser min fritid ut den närmaste tiden.. Det är både gött och inte så kul när föräldrarna e borta.. Att vara själv e underbart men att ha hunden, hästarna och alla katter att ta hand om är mindre underhållande..  Nä nu är jag sjukt hungrig..
see ya!




Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Tack för din kommentar! Jag håller med dig på ett sätt, man kan inte säga till en tjock att dom är tjocka men till en smal kan man säga "ät upp dig". Jag tror att det har med att göra att alla här anser att det är snyggt, fräsht och mer häslosamt att vara smal än att vara fet/tjock. Dom flesta tycker ju att tjocka är äckliga och fula, men att smala är snygga... den här idealen vi har i samhället är ju den som säger att hellre smal än tjock, därför är det mer tabu att säga till en tjockis att "gå ner i vikt" än en smal att "gå upp lite"..



Men visst är det stört, riktigt korkat, fast jag tycker ändå inte att det är rätt av Lindex att välja ut S och M. Någon L hade dom kunnat valt att ha, finns dom som inte är tjocka men kanske långa och bara lite bredare..

2009-11-12 @ 08:08:13
URL: http://missdq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0