Peacock, strippstänger och brutna revben

Man kan säga att jag har varit lite frånvarande från GBG de senaste månaderna (lätt underdrift). Men igår var det Peacocks födelsedagskalas och det fick ju inte missas..
Jag drog in med Jen och Calle och Carl för att mingla med GBGs elit och det var en väldigt trevlig kväll..
Jag som inte är världens Housefantast blev nästan omvänd igår, sjukt bra DJ och house med salsarytmer. Kan inte bli bättre.. House man kan dansa till (hoppa upp och ner och veva är inte dans).. Måste leta upp några av låtarna som spelades!
Träffade folk jag inte sett på hur långe som hellst men det är antagligen mitt fel. När klockan började bli mycket så blev jag lite trötter (nykter kväll för mig), och Jen märkte att det inte är en bra ide att klänga på en strippstång när man har en spricka i revbenet..
Kebabhouse var sjukt roligt.. Jag står vid kassan och småpratar med demmedans jag väntar på min mat när 2 stammisar kommer in.. Den ena går på toa och då övertalar den andre henne i kassan att fylla en mugg med vitlökssås och sätta på ett lock.. När den förste kommer ut från toan ger den andre honom muggen och säger "jordgubbssmootie". den andre blir överlycklig och tar två djupa klunkar... hahahaha... :D


Fler bilder kommer men har inte orkat lägga upp dem än..
och titta... Jag är nästan blond igen :D


Kommentarer
Postat av: Miss Diana

hahahaha vad elakt gjort!!!

2009-11-13 @ 12:58:11
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e

Tjaooow, kikar in och önskar dig en underbar helg =) :**

2009-11-13 @ 22:26:42
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0