Nu då??

Jaha.. Nu sitter jag här hemma i min nästan helt städade lägenhet och har tråkigt.. Men kan inte ens ta mig till Maxi för att köpa blondering då lite för många glas champagne och vin har druckits för att jag skall kunna köra.. Jag kan inte heller ta mig till J&J's crib heller av samma anledning..

Imorgonkväll skall jag antagligen på Box med Andreas på TK och det skall bli jätteroligt.. Förhoppningsvis har min träningsverk i rumpa och lår gått över tills dess.. För AJ vad det har gjort ont.. Jäkla utfall!

Så om någon har förslag på något vettigt man kan göra när man inte kan ta sig hemmifrån eller vill komma hit och kolla på film är det bara att höra av sig.. :P

xoxo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0