Men vad hände??

Fredagskvällen var lite annorlunda.. Började som vanligt med vin, öl och Idol hemma hos Joomie och Jen med Tobbe, Carl och annat löst folk =) Äntligen åkte Rabih ut. Han var ju så sjukt dålig. Folk började brottas med damsugare, klottra på varandra med spritpennor och jag vet inte vad.
Jag följde med Carl och Tobbe till Mingel vid 11 så att vi slapp betala inträde (vi är inte snåla, vi är ekonomiska!) och efter några shotrundor drog jag och Carl tillbaka (Tobbe kom senare med massa tjejer!!)





Vi kan klassa detta som helt normalt beteende för oss Kungsbacka-bor men sedan spårade det.. Vi gick till Mingel vid kvart i ett tiden och redan när jag kom in så spårade det.. Jag stod i toalettkön och när det var min tur att gå in kom två brudar och ville knö sig före mig men det gick jag inte med på. Då börjar de skrika att jag knödde mig före och att de faktiskt kunde få mig utslängd med det samma.. Gör ni så sa jag och gick in på toan. (jag har inga problem med att knö men denna gången var jag oskyldig). Tro fan att det står en vakt och väntar på mig utanför när jag kommer ut! hahaha.. Han kan dock inte riktigt hålla sig seriös när han ber mig komma med ut.. Väl ute så skrattar han bara lite och sen fick jag gå.. hahaha..

Jag var så sjukt trött att jag bestämde mig för att gå hem till Joomie och Jen och sova. Dörren skulle tydligen vara öppen så jag begav mig dit.. Nähä.. ingen öppen dörr där inte. Men jag kommer ju på den brillianta ideen att jag skall klättra upp till balkongen och se om den dörren var öppen.. Så i högklackar och lång kappa så klättrar jag upp men den dörren var stängd den med. Efter att klättrat ner igen så gick jag till mingel och skulle hämta nyckeln (hade kanske gått fortare att göra det direkt.. men men). Väl där så hittar jag Tobbe som säger att jag kan dra hem till honom istället för Svadde var där och kunde öppna.. En promenad till och sen kom jag äntligen in någonstans. Fixade en macka och sen sov jag som en sten.. Missade när Svadde sprang runt med kniv när någon busringt och jag missade när tobbe kom hem och hoppade i sängen.. GodNatt!! haha
När jag vaknade undrade jag hur full jag egentligen varit.. Kommer inte ihåg mycket från Mingel. Kollade mobilen (hade ringt ett samtal på vägen) och kvart i 2 var jag redan påväg hem till Tobbe. Så allt klättrande i balkonger och toalettbråk hade hänt på under en timma. Inte konstigt att jag innte minns så mycket.. Jag var ju knappt där.. hahahaha

Nu är jag sjukt hungrig... Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0