Jul på Liseberg..

Nu har tydligen Jul på Liseberg öppnat och det är lite blandade känslor på att åka dit.. Att åka dit med sina vänner är ju hur kul som hellst men...... Är det bara jag som tycker att Liseberg på vintern är en av de mest romantiska platserna i Göteborg? När alla ljusen lyser och man kan dricka glögg och åka skridskor.. Det får gärna vara några minusgrader så att man fryser lite och måste värma sig över eldarna som finns (eller i någon annans famn).. Det känns lite slöseri mer romantik att åka dit och bara flumma som man alltid gör annars..
Nä nu måste jag fan gå och lägga mig för att sitta och filosofera över Liseberg går ju nästan över gränsen... Men nu vet man iaf vart man skall ta mig på en dejt.. hahahha..
godnatt :D





Kommentarer
Postat av: Emil Mc

Detta kanske verkar lite väl komiskt men jul på Liseberg är typ enda anledningen till att jag vill ha flickvän just nu (förutom att mysa framför brasan), haha, det är nog den mest romantiska stämningen man kan hitta härikring, sjukt mysigt! Pang Pang

2009-11-17 @ 01:48:14
Postat av: Jen

Bebe! Både du o jag har massa gratisbiljetter! Vi bjuder med patrasket som vi kallar vänner ;P o så blir det flum istället! =D slipper du bli så jädra kärlekskrank o filosofisk! Du vet att jag/vi älskar dig! Du får krama oss istället! Du behöver ingen annan ;) Puss på dig!

2009-11-17 @ 11:00:45
URL: http://jenijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0