J???

Har rätt mycket att göra idag men är ju som vanligt så obeslutsam att jag istället för att göra det jag borde på datorn skriver jag här!
Hela denna veckan är fullproppad.
På onsdag fyller pappa 60 och mitt på dagen åker han och mamma till Berlin. Så då har jag hunden och alla hästarna plus allt annat.. jippi!
Torsdag blir en bra dag.. Frölunda-Brynäs med älskade Joomie och sedan hem och kolla på New Moon Premiären kl 00:02 med Frugan!

på lördag är Jen's inflyttningsfest! Man skall klä ut sig till någonting på bokstaven J. Jag har några ideer men inget perfekt än!! Det skall bli jättekul att se alla på Lördag då denna helgen var en flopp! Kusinen kommer också vilket blir kul.. MEN VAD SKALL JAG VARA?? Jag och Leo diskuterade igår att man skulle fått klä ut sig till något på första bokstaven i sitt namn.. då har jag en galet bra idee!! hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0