Here I go again...


Planerna för ikväll är som bäst ostrukturerade och som sämst obefintliga.. Att hitta på något eller inte, det är frågan.. Känner för att dansa och skratta mycket.. :P Men jag är sjukt sugen på att baka och kolla på film ikväll. Om ingen vill gå ut så lutar det åt att jag tar en sväng till Maxi och köper ingredienser till antingen Lussekatter, Kanelbullar eller Muffins. Men vilket skall jag välja? I-landsproblem??!?! hahah.. Men det är inte kul att baka när man är själv för jag äter upp halva degen om ingen stoppar mig och sen ligger jag som en gäst bulle i soffan och orkar inte äta de färdiga bullarna.. hahaha

Har ju lyckats med del 1 i min lömska plan att få Jen att bli serieberoende (hon är hooked på the O.C.) och snart skall hon få massa avsnitt av Gossip Girl.. Tror att det borde få henne lite besatt.. :P Efter de serierna så kommer One Tree Hill, 90210 och sen är det bara att mata på.. Hahahaha...

Har redan tröttnat på att bara brunett (klarade en vecka) så har redan gjort lite slingor.. Resultatet är lite åt det gråa hållet för att färgen var så sjukt mörk men några tvättar till så blir det bra.. :D

På lördag blir det i alla fall ganska lugnt för jag skall äntligen tävla igen. Jag har tävlat så sjukt lite att folk börjar undra vart jag tagit vägen. Visserligen blit det bara en lokal 110-klass med Draken men ändå.. haha. Skall hoppa vanlig klass och kolla om han kan gå omhoppning. Nästa år är han ju 7 och då jäklar.. :P
Nästa tävling blir i Trollhättan den 27e.. 120 och 125 med Draken och 130 och 135 med Zeus. Skall bli sjukt kul, och kallt, och blåsigt.. Tänk vad man alltid utsätter sig för med ridningen..
Hoppas att jag skall få ett sms från Mountain Horse så att jag skall få mina nya prylar innan helgen men det ser inte så lovande ut!


Hittade denna grymma bilden från Flyinge som en fotograf tagit :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Gissa vad som finns hemma hos Jomie =D Första serien av O.C!!!! Wiiie!!!!=D

2009-11-06 @ 13:18:08
URL: http://jenijen.blogg.se/
Postat av: jen

Det vet du att du alltid får göra babe! ;P

2009-11-06 @ 13:35:06
URL: http://jenijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0