Ett omoraliskt erbjudande..

Jag säger det redan i förväg... Detta inlägget borde censureras men jag kan bara inte låta bli.. Jen kom förbi för att vi skulle fixa till hennes orangefärgade hår (nu är det gult) och kollade på den nya serien Eastwick (ni vet.. Häxorna i Eastwick!)..
Diskussionen spårade rätt fort och jen kom på den intressanta ideen att man borde ha en hemlig lover.. Gärna någon i den egna vänskapskretsen men att ingen (och då menar jag INGEN) skulle veta om att man hade ihop det.. Ideen är strålande förutom i en punkt. Hur lång tid tar det innan känslor blir inblandade? Vi kom i alla fram till att det var värt att fundera på!! :D hehehe... 
Nu kommer släkten så det är dags att dra på sig masken av den otroligt välupppfostrade och artiga Linda :P hahaha.. Kommer vara så mätt att jag stupar i säng sedan! (kanske skall hem till Jen och slinga hennes hår och blondera mitt!! (jag är typ gråhårig)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0