Date?

Hur kommer det sig att vi är så sjukt dåliga att dejta i Sverige? En kompis som var i USA i några år sa att det var precis som i filmerna.. Tyckte du att någon var snygg kunde du gå fram till personen och fråga om ni skulle gå på date (gällde honom som kille, tjejer bjöd inte ut killar så ofta). Det är ju mycket mer okomplicerat än vad det är här hemma.
jaja måste säga att det är gött att de flesta jag umgås med är singlar. Folk blir så träkiga när de är i ett förhållande. Att sitta och mysa i soffan med sin pojk/flickvänn blir plötsligt såå mycket trevligare än att träffa sina vänner. inte för att jag skulle ha något emot någon att mysa med i soffan ibland ;) men men.. vad har man inte killkompisar till om inte att mysa lite :D hehe..

På tal om något helt annat... Jag har helt hakat upp mig på att det var något jag skulle göra idag men jag kan inte komma på vad. Ja, ni kommer säga att jag drömt det eller nåt men jag vet att jag hade bokat upp denna onsdagen och eftersom ingen påminnt mig så gissar jag att ni har rätt.. Sjukt irriterande dock!


Kommentarer
Postat av: Emil

Du skrev om dejtandet i ett tidigare inlägg för några månader sen, jag erbjöd ju dig att gå på date med mig

då men du skrattade ju bara! Men det var ju en del alkohol inblandat också iof. ;) Så klaga inte! Jag hade gärna också haft det som i USA när det gäller dejting, men det blir ju vad man gör det till!

2009-11-11 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0